ikganaarschotland.reismee.nl

Inverness

Nou het is me wel een avontuur hoor dat openbaar vervoer

Tongue out

Nadat er gisteren 3 ferries gecancelled waren ging die van 15.00 gelukkig wel. Het was een heftige vaart naar de overkant maar we zijn veilig aangekomen in Armadale.

In de Lonely stond dat het klein was, maar er was echt niet meer dan een bushalte, postkantoor, en een koffie 'shed'. In Schotland doen ze niet de moeite om ferry en bus tijden aan elkaar aan te sluiten. Dus moet is 2 uur wachten tot de bus naar Portree ging.

Samen met nog wat meer gestrande passagiers hebben we gezellig pies and ham soup gegeten. Oftewel erwtensoep. Uiteindelijk was ik om 18.30 in Portree, waar we met wat mensen wat gegeten hebben.

Vanochtend met de trein naar Inverness. Net ingecheckt. Leuk guest house. Nu de stad in want de zon schijnt zowaar !!

Bye

Reacties

Reacties

Marjolein

Wel leuk dat je wat mensen hebt leren kennen. Hebben die toevallig ook een foto van jou gemaakt?
Zo zonde als je op geen enkele foto staat, hihi.

Sol en ik waren al aan het bedenken of je wel een zelfontspanner had.

kaatje keutel

goodday

zo te zien vermaak je je prima. Ik ben benieuwd naar alle verdere verhalen en je hebt vast nog wel meer foto's.
Morgen weer terug naar dit koude kikkerlandje, ik ben benieuwd waar het weer beter is.
Weet je al welke vlucht je hebt??

xxx karin

kaatje keutel

ik zie net het berichtje van marjolein, daar zat ik ook net aan te denken aan een zelfontspanner, nu heb je geen bewijs dat je er bent geweest ;)

patries

he veertje,
blij dat je wat zon hebt ook! leuk om alle avonturen meteen mee te lezen! Lekker openbaar vervoer daar dan! 2 uur wachten op zo'n bus, gelukkig waren er nog meer mensen met hetzelfde probleem!

Veel plezier het laatste stukkie van je avontuur!

dikke kus

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!