ikganaarschotland.reismee.nl

Mallaig

Na een droge en warme nacht in Fort William en een uitstekend ontbijt vertrok om 10.20 The Jacobite naar Mallaig.

Het is een prachtige trein, het hij rijdt werkelijk door een adembenemende omgeving. De mooiste tot nu toe. Het weer is erg wisselend, de ene minuut komt het met bakken uit de hemel, en het volgende schijnt de zon.

Helaas hier in Mallaig is het niet de regen of de zon, maar de wind die roet in het eten gooit. Het plan was om de ferry van 13.45 naar Armadale te nemen. Helaas staat de wind de verkeerde kant op en is hij gecancelled. Over 20 minuten weet ik of de ferry van 15.05 wel of niet gaat.

Het blijft spannend; als hij wel gaat en ik straks aan de andere kant sta weet ik niet of er genoeg bussen rijden naar Portree, maar goed dan moet ik anders maar voor de taxi gaan. Mocht hij niet gaan dan moet ik om 16.00 weer terug met de trein naar Fort William. En dan ga ik er maar van uit dat ik daar wel een slaap plek kan vinden. Gisteren was het er uitgestorven. Dan zal ik verder moeten met de bus naar Inverness, want de trein doet er 7 uur over en kost 70 £!!! Terwijl de bus er 2 uur over doet en slechts 10£ is Bizar niet?

Maar goed ik ben benieuwd waar ik vanavond beland.

Frown

Reacties

Reacties

Marjolein

Ik hoop dat je nu op de Ferry zit. Zonde als je weer terug moet naar Fort William. Hou ons maar op de hoogte. Ik leef met spanning mee in het Kikkerlandje.

x

ijda hilbrink

hoi meissie,
zo te lezen verveel je je iedergeval niet daar in schotland,alle blote mannenbillen gespot onder de
kilt's? hoop dat het allemaal lukt me de ferry enzo
geniet er nog maar lekker van
heel veel kusjes mama

Joop

Hoi Meis.

Ti's nog vroeg in de morgen en heb even de lap van je moeder gepikt. Ik was reuze nieuwsgierig ( lees bezorgt ) of je nog wel een slaap plekkie hebt kunnen vinden? We gaan het ongetwijfeld nog wel lezen de komende dagen en/of uren. Ik hoop dat de laatste dagen je wat beter weer mogen brengen. Blijf in ieder geval lekker genieten. Nog wel een tip (misschien wat te laat ) neem een klein notitieboekje mee om eventueel namen of gebeurtenissen vast te leggen. Veel plezier nog en een dikke vette kus. Ik moet nu weer gaan......werrekuh!!! Doeiiiii!!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!