ikganaarschotland.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Halòen welkom op mijn reislog!

Tijdens mijn korte rondreis door Schotland zal ik proberenregelmatig nieuwe verhalen en foto's te plaatsen, en via de kaart kun je zien waar ik me ongeveerbevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over dereis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

mar sin leibh,

Vera

Reacties

Reacties

Joop

Heeee Meis.

We gaan je zeker volgen, zijn we wel verplicht natuurlijk, dus pas op wat je allemaal vermeld.
Nog even een paar daagjes werken en dan op naar schotland. Denk dat je daar ontzettende mooie natuurlandschappen tegenkomt met de nodige nostalgische dorpjes en gebouwen. Denk zelf dat 6 dagen toch wel te kort is om daar echt alles wat schots is maar te gaan zien. Aan de andere kant denk ik dat die 6 dagen een mooie periode is om te kijken hoe je hier zelf mee omgaat. Best wel spannend zo in je ééntje. Maar goed, je moet klein beginnen. Er zijn mensen die maanden van huis gaan in hun ééntje, dus dat is voor jou hopelijk het vervolg hierop. Wens je heel veel plezier en geniet van al dat mooie. We zijn trots op je.

Dikke kus
je ouwe heer.

kaatje keutel

Hey zus

Ik ben benieuwd hoe je het gaat vinden,
ik heb van de week al een voorproefje gehad bij waar is de mol op veronica en volgens mij is het een supermooi land.
Ik doe het je in ieder geval niet na, in je eentje on holiday.
Veel succes en plezier, en vergeet je regenjas niet!!! hihi

xxx karin

patries

he veertje,
Ik vind het super dat je toch in je eentje naar schotland gaat! wow, ik hoop dat je een hele fijne week tegemoet gaat en ik ga je zeker volgen deze dagen!

dikke kus patries

Joop

Hele fijne vlucht toegewenst. Je hebt de tijd in je voordeel. Één uur verschil dus in de tijd van een poep en een scheet zit je in de schotse hooglanden. Geniet van alles, geniet van het mooie. Je hebt het verdiend meissie. Dikke vette kus.

Je pappie ( hahahahaha )

Isolde

Hey Vera,

Mooie foto's hoor enne respect hoor dat je er in je eentje tussenuit bent. Zo te zien is het mooi weer..hoop dat je je regenpak niet nodig hebt. Geniet ervan meid!!!

Take care
Dikke kus
Isolde

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!